فروش ملک

یکی از مهمترین خدمات شرکت، فراهم نمودن شرایط فروش انواع املاک در سطح داخلی و بین‌المللی می‌باشد. امروزه با به وجود آمدن رسانه‌های اینترنتی و نیز شبکه‌های اجتماعی، اغلب تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌ها بر پایه استفاده از این ابزارها بنا شده است. 
اما بسیاری از فروشندگان معتبر املاک، مایل نیستند که صرفا به شکل ساده از این ابزارها استفاده نموده و به نوعی ملک خود را در معرض فروش عموم قرار دهند. بر همین اساس شرکت آرتمن، خدمات ویژه و اختصاصی را برای مشتریان فراهم نموده است که برنامه بازاریابی و تبلیغات فروش ملک به صورت کاملا بسته و محدود به بازار هدف توانمند و مرتبط با نوع ملک انجام می‌پذیرد. 
مراحلی که ما برای فروش ملک شما انجام می دهیم، عبارتند از:

 

1.    ارزیابی اولیه ملک: 
در این مرحله، ملک از نقطه نظر ویژگی‌های عمومی، فنی، حقوقی، جغرافیایی و منطقه‌ای مورد ارزیابی و کارشناسی قرار می‌گیرد و نقاط قوت و ضعف آن به طور واضح شناسایی می‌گردد.

 

2.    تهیه طرح توجیهی و معرفی ملک:
کارشناسان ما بر اساس اطلاعات جمع آوری و تحلیل شده به همراه تیم مولتی مدیای شرکت که وظیفه تهیه عکس، فیلم و فیلمبرداری هوایی را بر عهده دارد، نسبت به تهیه طرح توجیهی ملک شامل معرفی مزیت‌ها، کاربری‌های احتمالی، مزیت‌های اقتصادی و محتوای مولتی‌مدیا اقدام می‌نمایند. وجود این طرح و معرفی تا حد بسیاری زیادی می‌تواند اطلاعات تکمیلی را به مشتریان احتمالی منتقل نموده و باعث جلب توجه ایشان گردد. 

 

3.    طراحی کمپین تبلیغات و بازاریابی:
با توجه به استراتژی شرکت مبنی بر تبلیغات هدفدار و خصوصی، در این مرحله بر اساس نوع ملک، قیمت، طرح توجیهی آماده شده و تجربیات قبلی، نسبت به انتخاب بازار هدف از بین قشر توانمند مالی و ترجیحا مرتبط اقدام می‌گردد. روش‌های اطلاع رسانی و تبلیغات به بازار هدف تعیین شده نیز در این مرحله تعریف می‌گردد. 

 

4.    انجام تبلیغات و بازاریابی:
تیم بازاریابی و تبلیغات شرکت بر اساس برنامه کمپین طراحی شده به صورت مستقیم نسبت به برقراری ارتباط و اطلاع رسانی به مشتریان احتمالی از داخل بانک‌های اطلاعاتی شرکت، اقدام می‌نمایند. استفاده از ارسال محتوا به صورت الکترونیکی، مذاکره تلفنی، مراجعه حضوری و برگزاری جلسات توجیهی، برگزاری سمینارها و همایش‌های خصوصی معرفی املاک و ... از جمله روش‌هایی است که در این مرحله برای اطلاع‌رسانی و بازاریابی مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

 

5.    مذاکره و ارزیابی اولیه مشتریان علاقمند:
بر اساس بازخوردهای مربوط به بازاریابی و تبلیغات و شناسایی مشتریان علاقمند، مذاکره‌هایی جهت ارزیابی اولیه مشتریان توسط تیم مذاکره کننده شرکت، آغاز می‌گردد. هدف از این مذاکره‌ها شناسایی مشتریان واقعی، سنجش میزان ثروت کافی مشتریان برای خرید ملک، ارزیابی نحوه پرداخت منطبق با خواسته فروشنده و ارزیابی حقوقی و اداری خریدار می‌باشد.

 

6.    مذاکره نهایی فروش:
پس از آنکه مشتریان نهایی در مرحله قبل مورد ارزیابی و مذاکره قرار گرفتند، تیم مذاکره‌کننده شرکت نسبت به برگزاری جلسات مذاکره فروش بین خریدار و فروشنده اقدام می‌نماید. 

 

7.    عقد قرارداد فروش و انجام مراحل حقوقی مورد نیاز:
با توجه به عضویت شرکت در اتحادیه املاک و قابلیت ثبت قراردادهای فروش ملک، مراحل تنظیم قولنامه هولوگرام دار، جابجایی اسناد مالی، حقوقی و همچنین انجام کلیه امور حقوقی و اداری مورد نیاز از سوی تیم متخصص شرکت انجام می‌پذیرد.