مقالات برندینگ پزشکی

یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account
150 0 0

بیمارستان های موفق ترکیه ویژه

ترکیه به دلیل داشتن امکانات پزشکی پیشرفته و بهای نسبتاً ارزان خدمات درمانی، به یکی از مقاصد پیشرو در زمینه جذب توریست سلامت تبدیل شده است.

یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account
156 0 0

اصول و استراتژی‌های تبلیغاتی ویدیویی برای پزشکان ویژه

در عصر دیجیتالی امروز، ویدیوها به یکی از ابزارهای تبلیغاتی برای پزشکان تبدیل شده‌اند.برای برقراری ارتباط موثر با بیماران و افزایش آگاهی نسبت به خدمات خود، پزشکان باید ویدیوهای جذاب و معلوماتی تولید واز خطاهای رایج نیز پرهیز نمایند

یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account
143 0 0

کلینیک تخصصی قلب: یک برنامه بازاریابی، تبلیغات و برندینگ جهت جذب توریست سلامت ویژه

برنامه بازاریابی، تبلیغات و برندینگ برای کلینیک خصوصی که به دنبال جذب توریست سلامت در ایران است باید مواردی مانند تحقیق بازار و تعیین مخاطب،استراتژی برندینگ و... را شامل شود.

یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account
246 0 0

چرا بسیاری از کلینیک های زیبایی در بازاریابی و کسب درآمد شکست می خورند؟ ویژه

کلینیک‌های زیبایی ممکن است به دلایل مختلفی در بازاریابی و کسب درآمد شکست بخورند. عوامل متعددی در این شکست‌ها دخیل هستند مانند تحقیقات بازار ناکافی، عدم تطابق با استانداردهای کیفی و...

یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account
159 0 0

چگونه یک منشی، پزشک را نابود می کند؟ ویژه

منشی پزشکی که نامناسب عمل کند می‌تواند از طریق طیف گسترده ای از رفتارها و اشتباهات مخرب، روی زمینه‌های مختلفی از عملکرد یک کسب‌وکار پزشکی تأثیر منفی بگذارد.

یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account
243 0 0

ده اشتباه مهلک پزشکان در برابر بیماران که منجر به نارضایتی آنها می شود. ویژه

اشتباهاتی مانند ملاقات‌های بسیار کوتاه، کم‌توجهی به نگرانی‌ها و ترس‌های بیمار و ... می‌توانند منجر به کاهش اعتماد بین پزشک و بیمار شوند، همچنین تأثیر منفی بر روی رضایت بیمار و نتایج درمان داشته باشند.

یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account
149 0 0

باشگاه مشتریان در حرفه پزشکی: تعاریف، مفاهیم و استراتژی‌های جذب و نگهداری ویژه

در دنیای رقابتی امروز، جذب و حفظ بیماران نه تنها مستلزم ارائه خدمات پزشکی با کیفیت است، بلکه نیازمند بهره‌گیری از رویکردهای نوین در بازاریابی و مدیریت روابط با مشتری است.

یک شنبه 08 بهمن 1402 نویسنده : SuperUser Account
149 0 0

نقش بازاریابی حضوری در افزایش تعداد بیماران مراجعه کننده به پزشک ویژه

بازاریابی حضوری یکی از موثرترین ابزارها در صنعت خدمات بهداشتی و درمانی است، به‌ویژه برای جذب و حفظ بیماران در یک مطب پزشکی. این رویکرد به‌طور مستقیم با مخاطبان هدف ارتباط برقرار می‌کند و اغلب منجر به ایجاد روابط مستحکم‌تر و شخصی‌تر می‌شود.